B. inggris Sekolah Menengah Atas In my free time, I also like I don't like ..... My favorite food is My favorite drink is My favorite day of the week is ............ because ..... My favorite month is ................. because ..... My favorite singer (or band) is ..... I like... (movies). . My favorite place is ..... The most beautiful place in my country is ...... • I study English because.... • * ..... . I like it because​

In my free time, I also like I don't like ..... My favorite food is My favorite drink is My favorite day of the week is ............ because ..... My favorite month is ................. because ..... My favorite singer (or band) is ..... I like... (movies). . My favorite place is ..... The most beautiful place in my country is ...... • I study English because.... • * ..... . I like it because​

Jawaban:

ln my free time, l also like i don't like eat my favorite food i my favorite drink is mu favorite day of the week is the month because l like my favorite

[answer.2.content]